Dealercommunicatie: iets voor jouw bedrijf?

Iedereen kent het… Je gaat op zaterdag even met je gezin naar de Ikea en ach… “laten we ook even bij de Mediamarkt naar binnen gaan. We hebben niks nodig maar kunnen toch wel gewoon even rondkijken?” De kinderen vinden al snel de schappen vol met spellen voor de Xbox of PlayStation...

Nieuw schooljaar, nieuwe website

Bij Home of Happy Brands zijn wij druk bezig met het ontwikkelen van websites. Bij ons komt geregeld de vraag binnen hoe we te werk gaan. Simpel, samen met jou als klant! Om tot een goede website te komen, is samenwerking belangrijk...

Heb je enig ID?

We doen de dingen zoals we ze doen. Maar heb je enig idee hoe jouw organisatie door anderen wordt ervaren? Identiteit is daarbij het sleutelwoord en kan je helpen om jouw organisatie te profileren. Als Happy branders weten we dit dankzij de onze ID sessies die we met klanten doorlopen...

Klopt het nog wel?

Een aantal jaren geleden dacht ik: 'Oh, okay... gelukkig, ze gaan het begrijpen...', '...leuke hippe tv-commercial, grappige en opvallende huisstijl met een boompje opgebouwd uit hun produkten bij het logo'. Maar het heeft zich wederom bewezen: het verhaal klopt gewoon niet! En dan valt alles weer op zijn plaats en verbaast het je...

Het voorkomen van een dilemma...

Bij Home of Happy Brands hebben we altijd veel aandacht gehad voor goede doelen en goodwillsponsoring. Tot voor kort ging het daarbij vooral om ‘losse’ projecten die zich toevallig aandienden, vaak via bekenden. Niets mis mee natuurlijk, maar we moesten telkens...

De wereld van reclame en communicatie: Wat een vak!

De kreet boven dit artikel klinkt in de wereld van reclame en communicatie al zolang als ik me kan herinneren. Geen wonder, want in onze bedrijfstak gebeurt van alles, voortdurend. En dat heeft natuurlijk gevolgen voor onze focus...

Dealercommunicatie: Loyale partners verkopen beter

Dealers? Bij Home of Happy Brands hebben we het liever over partners. Voor veel grote merken zijn partners een onmisbare schakel. De online ontwikkelingen laten een verschuiving zien als het gaat om consumentengedrag...

Een identiteit voor een paar euro. Omdat het kan!

Stel, je begint je eigen bedrijf. Je hebt flink geïnvesteerd en heel goed nagedacht waarom je dit bedrijf wilt beginnen. Misschien wel marktonderzoek gedaan. Je hele ziel en zaligheid zitten erin. Gezwoegd om zover te komen. Overtuigd dat het allemaal gaat lukken.