Crossroads Motortours

Crossroads

Crossroads Motortours

Brochure

Crossroads Motortours

“What you see is what you get…and much more”…
en dat is zeker het geval als we kijken naar de nieuw ontworpen brochure voor Crossroads Motortours. Dé specialist in Nederland en België op het gebied van georganiseerde motorreizen vroeg ons om hun brochure voor 2015 geheel opnieuw vorm te geven.

De prachtige foto’s van onze vaste partner Martin Hogeboom en de indrukwekkende verhalen van eigenaren Ronald en Rene inspireerden ons tot het ontwikkelen van een supergave brochure waarin alle tours van Crossroads hun welverdiende plek hebben gekregen. Met een opvallende uitslaander in het hart van de brochure gaven we extra aandacht aan de ‘route der routes’: Route 66.

De brochure in 2015 werd dusdanig goed ontvangen dat we op het moment van dit schrijven werken aan de nieuwe brochure voor 2016. Naast een Nederlandstalige versie maken we dit keer ook een Engelstalige variant zodat we de bijzondere reizen van Crossroads met nog meer mensen kunnen delen.

Blog…

omdat we graag onze mening delen

Dealercommunicatie: iets voor jouw bedrijf?

Iedereen kent het… Je gaat op zaterdag even met je gezin naar de Ikea en ach… “laten we ook even bij de Mediamarkt naar binnen gaan. We hebben niks nodig maar kunnen toch wel gewoon even rondkijken?” De kinderen vinden al snel de schappen vol met spellen voor de Xbox of PlayStation...

Nieuw schooljaar, nieuwe website

Bij Home of Happy Brands zijn wij druk bezig met het ontwikkelen van websites. Bij ons komt geregeld de vraag binnen hoe we te werk gaan. Simpel, samen met jou als klant! Om tot een goede website te komen, is samenwerking belangrijk...
© 2017 Home of Happy Brands | Made with Happiness