Harley-Davidson Benelux

Harley Davidson

Harley-Davidson Benelux

Campagne

Exlusieve proefritjes

Voor Harley-Davidson Benelux mochten wij een strategie ontwikkelen voor de introductie van een nieuw model voor ‘urban riders’: de Harley-Davidson Street. We bedachten een concept met stoere evenementen waar geïnteresseerden al maanden voor de introductie een eerste rit konden maken op de nieuwe Street. Naast een via een prijsvraag geselecteerd aantal liefhebbers nodigden we de vakpers uit.

Ook een vaak vergeten doelgroep, de dealers en hun personeel, werd in de watten gelegd en kon de Street ruim voor de rest van de Benelux aan den lijve ervaren. Na afloop van elk evenement kregen de bezoekers een tas met authorized Harley-Davidson goodies mee naar huis.

Harley Davidson
Harley Davidson

Blog…

omdat we graag onze mening delen

Dealercommunicatie: iets voor jouw bedrijf?

Iedereen kent het… Je gaat op zaterdag even met je gezin naar de Ikea en ach… “laten we ook even bij de Mediamarkt naar binnen gaan. We hebben niks nodig maar kunnen toch wel gewoon even rondkijken?” De kinderen vinden al snel de schappen vol met spellen voor de Xbox of PlayStation...

Nieuw schooljaar, nieuwe website

Bij Home of Happy Brands zijn wij druk bezig met het ontwikkelen van websites. Bij ons komt geregeld de vraag binnen hoe we te werk gaan. Simpel, samen met jou als klant! Om tot een goede website te komen, is samenwerking belangrijk...
© 2017 Home of Happy Brands | Made with Happiness