Less Grey

Less Grey

Less Grey

Creatief concept

Opvallend grijs

Onze ID-kaartmethode (zie ook de vorige pagina) is een uitstekend middel om een compleet nieuw merk te ontwikkelen en in de markt te zetten. Dat bewezen we bijvoorbeeld aan de mensen die hun onderneming op ons advies Less Grey doopten.

Weg met de clichés

Tijdens de ID-kaartsessies bleek dat we hier te maken hadden met een dienstverlener die wil breken met het cliché dat de wereld van BTW saai zou zijn. Zo kwamen we op de naam Less Grey.

Bij de verdere ontwikkeling van het creatief concept bedachten we een passende pay-off : The Added Value. Met een link naar wat het bedrijf voor klanten kan betekenen én een directe link naar BTW (VAT, oftewel Value-Added Tax). Ook gaven we vorm aan het logo, de huisstijl en diverse communicatiemiddelen. Een heel bijzonder element in alle uitingen is het beeldconcept. We maken gebruik van zwart/witbeelden van de mensen van Less Grey, die juist niet ‘grijs’ op de foto staan. En dat werkt.

NIeuwsgierig naar hoe we dit samen met de mensen van Less Grey hebben neergezet? We vertellen je graag alles over dit project, bel (0573) 28 97 60 of mail met Hilde of met Bas!

Less Grey

Blog…

omdat we graag onze mening delen

Dealercommunicatie: iets voor jouw bedrijf?

Iedereen kent het… Je gaat op zaterdag even met je gezin naar de Ikea en ach… “laten we ook even bij de Mediamarkt naar binnen gaan. We hebben niks nodig maar kunnen toch wel gewoon even rondkijken?” De kinderen vinden al snel de schappen vol met spellen voor de Xbox of PlayStation...

Nieuw schooljaar, nieuwe website

Bij Home of Happy Brands zijn wij druk bezig met het ontwikkelen van websites. Bij ons komt geregeld de vraag binnen hoe we te werk gaan. Simpel, samen met jou als klant! Om tot een goede website te komen, is samenwerking belangrijk...
© 2017 Home of Happy Brands | Made with Happiness